Zaterdag 14 december om 16.00 uur sluiten wij het prachtige project Hulphond af en overhandigen wij een cheque aan Stichting Hulphond Nederland.

25 november 2019 Uit Door Topmoppies

Zaterdag 14 december staan wij weer op de Zoutsloter kerstmarkt met onze heerlijke snert, broodje balgehakt en vegetarische pompoensoep…

Weet u het nog?

Op de kerstmarkt 2 jaar geleden startte wij onze Sponsoractie voor de Hulphond, het was een enorm succes, met bijzondere en super geslaagde acties zoals: WaddenDiner op de BDS Transporter, volle bak in het Aquaduct met de N31 Brunch, de 1e Harlingersteegjesloop en niet te vergeten onze druk bezochte stand op de Kerstmarkten.

Zaterdag 14 december om 16.00 uur sluiten wij dit prachtige project af en overhandigen wij een cheque aan Stichting Hulphond Nederland.

Viola Baas zal met haar hulphond Patrick de cheque namens Stichting Hulphond Nederland in ontvangst nemen.

Wij zijn ontzettend blij met het fantastische bedrag van € 19.000,- wat wij deze 2 jaar hebben ontvangen.

Hiervan gaat € 12.000,- naar Stichting Hulphond Nederland en € 7.000,- naar Willeke voor haar Hulphond van Stichting Vom Falorie. (hierover binnenkort meer)

Sponsoren, bedankt!